Akció jelenjmeg.hu 20% kedvezményt biztosít a weboldal készítésre, weboldal tervezésre, logo tervezésre!

Hogy lehet optimalizálni az Instagram profilunkat, hogy szerezzünk több követőt?

2017 után az Instagram növekedése napról napra nő. Most a szám 1 milliárdnál tart. Az Instagram az aktív felhasználók alapján a Facebook után a második helyen áll a közösségi platformok között.

Az átlagember az Instagramot a barátok, hírességek és márkák által feltöltött fotók és videók megtekintésére használja. A vállalatok azért használják az Instagramot, mert a felhasználók az Instagramon 10x többet foglalkoznak a termékekkel, mint más platformokon, például a Facebookon vagy a Twitteren.

 

Az üzleti fiókokat viszonylag olcsó, fizetett promócióval lehet "felturbózni", ami biztosítja a közönség növelését, bármit is posztolunk. Az Instagram nemrégiben bejelentett néhány üzleti eszközt, amelyek segítenek a vállalatoknak, személyeknek, hogy a legjobb ”influencerré” váljanak, és növeljék megjelenésüket az Instagramon. Ahhoz, hogy megmutassam az Instagramban rejlő lehetőségeket a követők toborzására, fontos, hogy elnyerjük a célközönség tagjainak figyelmét. Nem kétséges, hogy az Instagram egy versenyképes és szuper piac, de rengeteg módja van annak, hogy növeljük az Instagram követőink számát.. de lehet vásárolni is követőket az Instagramra...

1. Növeljük a hasonló érdeklődésű Instagram követők számát minden nap

A követés követőt ad, a „követés” az Instagram alapszabálya. Más felhasználók fiókjaival való interakcióval optimalizálhatjuk fiókunkat. Az Instagramon való követés minősége és mennyisége a hasonló fiókokba való időbefektetésen múlik. A hasonló típusú fiókok felfedezéséhez ellenőrizzük a következő módokat:

  • Mindig ellenőrizzük az Instagram ajánlásainkat, az általunk választott tartalom vagy kategória szerint.

  • Keressük meg a kulcsszavak keresésével megjelenő fiókokat. Ezután írjuk be őket a keresősávba, majd válasszuk ki az "Emberek" lehetőséget.

  • Keressünk többet konkrét kulcsszavakra a legmegfelelőbb találatokért.

  • Egy hashtag beírásával a keresősávba, is felmérhetjük a helyzetet. Így az adott hashtaggel kapcsolatos dolgokat is át tudjuk böngészni

 

2. Válasszuk ki a legjobb időpontot a posztoláshoz - Instagram optimalizáció egyik alapja

Az Instagram követők növelését korlátozza a rossz időpontban történő posztolás is. Az Instagram követők számát növelhetjük, ha akkor posztolunk, amikor a közönségünk a legaktívabb.

Ahhoz, hogy megtudjuk a legjobb időpontot a posztoláshoz, töltsünk egy kis időt a megfigyeléssel és a nyomon követéssel, és végezzünk némi Instagram-elemzést, hogy megtudjuk a legjobb időpontot a közönség vonzásához. A "Legjobb posztolási idő funkció" automatikusan kiszámítja a 7 legjobb posztolási időt az elmúlt hónapok adataiból származó, legjobban teljesítő posztok elemzésével. Mindig találjuk meg a személyre szabott legjobb időpontot a posztoláshoz az Instagramon, mivel minden Instagram-fióknak egyedi követői vannak különböző időpontokból. Így a célzott Instagram optimalizálással növelhetjük Instagram követőink számát.

 

3. Instagram követőket - az Instagram Stories „matricákkal”

Több mint 500 millió Instagram-felhasználó teszi fel az Instagram Stories-t minden nap. Az Instagram Stories olyan funkciókkal rendelkezik, mint a többféle szűrő, a helymegjelölés és a gifek. Az influencer marketing számára az Instagram Stories tökéletes hely. Az Instagram Stories matricák, mint például a Quiz matrica, a Countdown matrica is arra ösztönzik a követőket, hogy kommenteljenek, beszélgessenek, véleményt és tapasztalatokat osszanak meg. Ezzel is Instagram követőket szerezve.

 

4. Végezzünk elemzést az új tartalmakról

Sokszor az Instagram algoritmusa felismeri a posztot, mi is érdekes a követők számára, majd ezt kiemelve hírfolyam elejére pörgeti. Növelve ezzel a megtekintéseket, a népszerűséget, és az Instagram követők számát.

+1 Vegyünk részt a posztjaink alatt kommentelésben, hozzászólás írásban. Ez is növeli a követők számát, a posztolás első egy órájában. Több helyen jelenik meg, tovább jelenik meg mint egy óra, így kimaxolhatjuk, hogy minden követőnk láthassa a posztunkat!

Ne keseredjünk el ha nem sikerül, a próbálkozások, hibák és tartalmi kísérletek segítenek abban, hogy erősebb marketing stratégiát hozzunk létre a követők megszerzéséhez.

"Instagram poszt mentése" - tartalmak közzététele

Az Instagram mentés gombja szintén növeli a profil népszerűségét, a kommentek és megosztások szekciókkal együtt. Mindig hozzunk létre több olyan tartalmat, amely mentésre ösztönzi a közönségét.

A "menthető tartalom" az a tartalom, amelyet a közönség egy idő után újra meg akar majd nézni. A néhány értékes tippet és információt tartalmazó „körhinta posztok” növelik a mentések számát, így a közönség újra visszalátogathat a posztra, amikor szüksége van a tippekre.

Például az utazási tartalmak készítői a mini-blog stílusú posztolással és az úti célról szóló információkkal bevonhatjuk a követőinket.

 

5. Használjunk hosszú hashtageket ezzel is növelve az Instagram követőink számát

A long-tail hashtagek részletesek, és növelik a poszt kontextusát.

Egyes posztolás előtt nézzünk utána néhány népszerű hosszabb hashtagnek, kapcsoljunk hasonlókat a mi tartalmunkhoz, így az több embernek fog megjelenni a like és a kommentelés révén.

hasonló hashtaghez percenként másodpercenként új posztokat adnak hozzá, a poszt gyorsan láthatóbbá válik. Ezek az úgynevezett long-tail hashtagek.

 

6. Posztoljunk fotókat és válaszoljunk a kommentekre a lehető leghamarabb, ezzel is növelve az Instagram követéseket

Az arcokkal ellátott fotók 38%-kal nagyobb reakciót váltanak ki, mint az arc nélküli fotók. Az emberek arcával ellátott fotók közzététele növeli a követők számát, függetlenül attól, hogy a cél termékeket árulni vagy népszerűbbé válni az Instagramon.

Márkánk népszerűsítéséhez megoszthatunk fotókat az ügyfeleinkkel, vagy a termékeinket tartó modellekkel. Ezáltal humanizálhatjuk a márkát, kapcsolatot teremthetünk a közönséggel és növelhetjük az Instagram követőink számát.

Beszélgessünk az emberekkel, ez segíti a posztot a követők feedjeinek élére juttatni. Az Instagramon egyre több posztot értékes tartalomként ismerik el. Mindig adjunk választ azonnal: gyors válasz - minden hozzászólásra.

 

Következtetés

Tehát, ha a terméket, blogot, cikket posztolunk, akkor terveznünk kell egy jó hashtag-alapú Instagram-tartalmat, megfelelően figyelve azt, és ezekkel a tippekkel készen állunk az Instagram közönségünk növelésére.

Megosztom a cikket